środa, 27 marca 2013

Wioooosna?

Kilka dni temu wyczytałam nową rewelację klimatologów, że wiosna będzie zanikać. I zostaną tylko trzy pory roku: jesień do grudnia, zima do maja i upalne lato. Cieszymy się wszyscy, prawda?

Czy ja ostatnio pisałam coś o scrapliftach?
Otóż poniżej dowód na moją podziwu godną konsekwencję ;-)

Scrap jest liftem tej pracy MagdyM, zrobionym w ramach małego liftowego wyzwanka w gronie (no, powiedzmy, maleńkim gronku) krakowskich scraperek.
Layout powstał z papierów Galerii RAE, gdzie znajdziecie szczegółowy opis i linki do użytych materiałów.
A tutaj zapraszam tylko do oglądania :)




I kilka zbliżeń:






I na koniec leciutka, delikatna praca Magdy, która była wzorem (niedoścignionym) dla mojego liftu:




Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Ogromnie mi się podoba. Ten papier z kolorowymi gwiazdkami i te porozrzucane gwiazdki... super. A w pasku na dole ta z napisami to dekoracyjna taśma?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Na dole to taśma, jedna z holtzowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny lift :)
    Ewuś, musisz koniecznie do nas przyjechać bo mnie ciągnie żeby LOsa zrobić a wiesz, że jedynie przy Tobie mi się to udaje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...