środa, 9 maja 2012

Prawem serii...

Była różowa - to teraz kolej na niebieską.
A w zasadzie szaro-niebieską.  :)

Bardzo mi się spodobała ta zabawa. Moja kolekcja stempelków do kolorowania stopniowo się powiększa. Bójcie się ;-) - będę Was co jakiś czas "uszczęśliwiać" taką trochę inną stroną mojego papierowego dłubania ;-)

Karteczka powstała na papierach Galerii RAE.
Na blogu sklepowym, jak zwykle, pełne materiałoznawstwo, zapraszam :)











































Widok na warstwy:




















I jeszcze środek:


















Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba, wnetrze rowniez.
    Milego dnia, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, jestem w lekkim szoku, zupełnie to niepodobne do tego, co zazwyczaj robisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wymiękam przy Tobie, toż to ukryte zakamarki twojej duszy;)Podoba mi się niesamowicie i cała karteczka i ta pokolorowana dama! I już wiem o co Cię poproszę na najbliższym spotkaniu, o naukę takiego perfekcyjnego kolorownia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany ile się dzieje na tej kartce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, z takim "przydymionym" klimatem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! I te kolory i te warstwy - wszystko wprawia w zachwyt :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...