sobota, 12 marca 2011

Listy

Ludzie listów nie piszą.
Już nie piszą.
Kiedyś pisali - i nawet mają jeszcze w szufladzie takie relikty sprzed lat, przewiązane wstążeczką.
A niektórzy to nawet robili sami koperty, takie z papieru kredowego farbowanego barwnikami do tkanin i takie na bazie zwykłych szarych kopert malowanych pastelami.
Naprawdę :-)

A teraz?
Teraz co najwyżej robią sentymentalne ATC.
I rzucają je na żer Scrapującym Polkom :


































Ale ludzie czasem listy dostają.
No, może nie listy, a przesyłki.
Bez słów, za to z niespodziankami :)

I właśnie takie niespodzianki w tym tygodniu przyleciały do mnie jedna po drugiej .
Pierwszą wrzuciła do koperty z wymiankowym ateciakiem Urtica.
Pięknej koperty, z uroczym roślinnym stempelkiem - co prawda poczta trochę ją zmasakrowała (przyklejając jakąś naklejkę, której resztki widać na zdjęciu), ale scraperka potrafi - klej udało się usunąć, a wycięty z koperty stempelek już znalazł swoje miejsce w powstającym właśnie drugim ogrodowym albumie (wiem, wiem, nie opublikowałam jeszcze tego pierwszego...) :-)

















Druga niespodzianka była jeszcze bardziej niespodziewana - po prostu, ni z tego ni z owego, niezapowiedziana, przyszła przesyłka. Od Miszelki .
W środku - takie cudowności, scraperskie i ogrodnicze:
















Kiedyś w komentarzu do tego wpisu przyznałam się, że nie czytałam Emilki. Niewybaczalne braki w wykształceniu ogólnym ujawniłam ;-)
No i będę uzupełniać - przyleciała do mnie od Miszelki "Emilka ze Srebrnego Nowiu".
Dziękuję Kochana!

Czy u Was już wreszcie jest wiosna?
Bo u mnie w ogrodzie wreszcie zakwitły przebiśniegi!

Pozdrawiam :-)

10 komentarzy:

  1. Nie tylko przebiśniegi:) Z jednego kwitnącego rano krokusa w południe zrobiła się kępa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dziś było cudownie:) I niech już tak zostanie:)
    A Ty dostałaś piękne prezenty:)
    ATC niezwykłej urody:) Ściskam:)

    PS. Ewuś, nie chciałabyś się pozbyć weryfikacji obrazkowej?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ATC piękne jak dzisiejsza aura!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ATC śliczne jak zwykle!!! Pięknie odnajdujesz się w tej maleńkiej formie ściskam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ATCiaczek :) szkoda, że ludzie listów już nie piszą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita praca! Jesteś mistrzynią ATeCiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudowny ATeCiak, i u mnie też są przebiśniegi ( bardzo mnie uradowały )

    OdpowiedzUsuń
  8. To teraz czekamy na wyniki czytania - ciekawam, czy Ci się Emilka spodoba :) To bardzo oryginalna osóbka ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi listami, to jakbym o sobie czytała;)) Kapitalny ATeCiak poczyniłaś, klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...